Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Пламена Николова

Резултати
0 точки от тестове
4 точки от учител

4 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код (Качено от учител)

 1'''
 2[Title/Звание]
 3
 4Бойни Кораби: Морско Сражение
 5
 6[Description/Обрисовка]
 7
 8Бойни Кораби е класическа игра, в която двама играчи позиционират своите кораби върху морска дъска и се стремят да открият и потопят корабите на противника си. Играта включва стратегия, логика и възможността за използване на различни видове кораби.
 9
10[Functionalities/Надарености]
11
12Позициониране на кораби: Играчите могат да поставят своите кораби върху игралната дъска.
13Атакуване и откриване: Играчите могат да правят ходове, атакувайки клетки на противниковата дъска с цел откриване на кораби.
14Различни типове кораби: Играта включва различни видове кораби с различен брой клетки, като например едноклетъчен кораб, двуклетъчен кораб и т.н.
15Система за победа: Играчите могат да спечелят, когато успеят да потопят всички кораби на противника си.
16
17[Milestones/Възлови точки]
18
19Разработване на игровата логика: Създаване на система за позициониране на кораби и правене на ходове.
20Графичен интерфейс: Създаване на потребителски интерфейс, който показва игралната дъска и текущото състояние на играта.
21Логика за откриване и атакуване: Разработване на алгоритми за откриване и атакуване на противнически кораби.
22Реализация на различните видове кораби: Включване на различни типове кораби със съответните им характеристики.
23
24[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
25
2630 часа
27
28[Usage of technologies/Потребление на технологии]
29
30Използване на Python за разработка на игровата логика.
31Pygame за създаване на графичен интерфейс и визуализация на игралната дъска.
32
33'''


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

OK

Дискусия
Георги Кунчев
04.01.2024 20:16

Добави настройки за играта, като един пример е дали при стрелба, която не уцели кораб, полето да се маркира като стреляно, или да се остави на играча да помни какво е стрелял. Настройки за размер на дъската и брой/размер на корабите. Добре е да има мултиплейър с два играча (на различни машини през сокети). Някаква база данни, която да пази статистика би било добро развитие.
История
Това решение има само една версия.