Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Мартин Гоцев

Резултати
0 точки от тестове
8 точки от учител

8 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1"""
 2[Title/Звание]
 3**Да учиш е приключение**
 4
 5[Description/Обрисовка]
 6"Да учиш е приключение" е иновативна образователна игра, вдъхновена от "Bad Ice Cream". 
 7Играта представлява увлекателен начин за учене, като комбинира забавление и стратегическо мислене.
 8В нея потребителят играе ролята на ученик, който трябва да избягва учителя,взима учебници и отговаря на въпроси,
 9за да събира звезди и преодолява нивата.
10
11[Functionalities/Надарености]
121. **Избиране на Пол и Клас:**
13   - Възможност на потребителя да избере свой пол и клас.
14
152. **Отговаряне на Въпроси:**
16   - Въпроси свързани с учебните предмети, които потребителят трябва да отговори вярно, за да събира звезди и напредва в нивата.
17
183. **Използване на Способности:**
19   - "Забавящата" способност, която забавя преследващия учител и увеличава времето за отговаряне.
20
214. **Избягване на Учителя:**
22   - Прилагане на стратегии и способности, за да се избегне учителя и да се предотврати получаването на двойка.
23
24[Milestones/Възлови точки]
251. **Интерфейс и Геймплей Модул:**
26   - Разработка на графичен интерфейс и дизайн на играта.
27
282. **Генериране на Въпроси:**
29   - Разработка на система за генериране на въпроси от различни учебни области.
30
313. **Игрова Логика и Прогрес:**
32   - Управление на игровата логика и възможности за прогрес в играта.
33
344. **Съхранение на Данни:**
35   - Разработка на модул за съхранение на прогреса на играта и настройките.
36
375. **Изкуствен Интелект за Учителя:**
38   - Разработка на прост алгоритъм за решаване как учителят да хване ученика по най-краткия път.
39
406. **Аудио и Визуални Ефекти:**
41   - Интеграция на визуални и аудио ефекти за подобрение на атмосферата на играта.
42
437. **Тестване и Оптимизация:**
44   - Създаване на система за тестване и решаване на евентуални проблеми с производителността.
45
46[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
4780 часа
48
49[Usage of technologies/Потребление на технологии]
50- **Интерфейс и Графика:** Pygame
51- **Генериране на Въпроси:** NLTK или SpaCy
52- **Игрова Логика и Прогрес:** Pygame
53- **Съхранение на Данни:** SQLite с Python
54- **Искуствен Интелект за Учителя:** Прост алгоритъм за решение на въпроси
55- **Аудио и Визуални Ефекти:** Pygame
56- **Тестване и Оптимизация:** Вградени инструменти за тестване и профилиране в Python
57"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

OK

Дискусия
Виктор Бечев
05.01.2024 13:39

Интересна идея, ако случайно ти остане време, дори имам предложение - можеш да се пробваш да добавиш, чрез някой модул за разчитане на глас, да добавиш опция за отговаряне на въпросите на глас (за да можеш да продължиш да управляваш героя без да отвличаш вниманието си). Просто идея, не я взимай като изискване. :)
История
Това решение има само една версия.