1"""
2[Title/Звание]
3Hero's Journey
4
5[Description/Обрисовка]
6Тъй като в свободното си време харесвам да играя digital card games. Реших да направя демо на игра, която ще използва карти за да представяне на света, героите, събитията, битките в играта, умения, магии и отвари.
7Играта е вдъхновена от The Voice of Cards Trilogy.
8
9[Functionalities/Надарености]
101. Програмата ще предоставя визуално изображение на света, включително различни локации, забележителности и възможни позиции на играча и non-player героите.
112. Потребителят може да обикаля из света, като при стъпване на карта има шанс да се случи определено събитие(откриване на съкровище, битка с врагове, и други).
123. Потребителят може да разглежда света, преминавайки от карта на карта. При стъпване на определена карта, могат да се случат различни събития като откриване на съкровища, срещи с врагове или случайни ситуации, които изискват вземане на решения.
134. Играта ще предложи система за битки, където играчите ще използват карти с умения, магии и нападения за справяне с противниците.
145. Потребителят ще има възможността да използва различни получени или закупени отвари, които да помагат в битките или да имат други ефекти върху играта.
156. Потребителят ще може да промени или продаде оръжието и бронята на героят, или да закупи нови.
166. Добавяне на интерактивни събития, където потребителят ще се изправи пред избори.
177. Потребителят ще може да участва в диалози с NPC-та чрез текстови интерфейси или визуални диалогови прозорци.
188. Потребителят ще има възможност да извършва различни действия или избори по време на взаимодействието с NPC-та, като например извършване на търговски сделки, придобиване на информация или приемане на задачи.
19
20[Milestones/Възлови точки]
211. Създаване на прозорец.
222. Четене на информация от файлове за генериране на дизайна и визуализация на игровия свят.
233. Генериране на света от карти.
244. Имплементация на движение на играча върху картите и визуализация на текущата позиция.
255. Дефиниране на различни събития и вероятности при преминаване от карта на карта.
266. Изграждане на инвентар и възможност за екипиране предмети.
277. Създаване на система за купуване и продаване на предмети, умения и отвари.
288. Създаване на система за битки.
29
30[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
31- 70 часа или повече
32
33[Usage of technologies/Потребление на технологии]
34- pygame
35- numpy
36- впоследствие на правенето на играта може да реша използвам и други модули
37
38Моля Ви за всякакви корекции, препоръки и коментари.
39"""
----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s
OK
Виктор Бечев
05.01.2024 13:28Идеята е готина. Не бях попадал на нещо в такъв стил, нещата, които съм играл са от сорта на Hearthstone и Slay the Spire (препоръчвам, ако не си пробвала), но тази идея е доста приятен микс от няколко неща.
Единствената ми препоръка е да оставяш по-малко важните елементи за по-нататък - инвентарът и екипировката са важни, но базовите механики на играта са по-важни. Ако не ти стигне времето и трябва да дропиш нещо или да го оставиш по-базово - нека да бъдат тези неща. :)
|