Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Атанас Христов

Резултати
0 точки от тестове
4 точки от учител

4 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1"""
 2[Title/Звание]
 3
 4Battleship
 5
 6[Description/Обрисовка]
 7
 8Вариант на класическата игра със същото име, предназначен за игра над локалната мрежа (LAN). 
 9Представлява стратегическа игра на отгатване за двама играчи, 
10където всеки играч се стреми да потопи флотата на опонента си преди неговата да бъде потопена.
11
12[Functionalities/Надарености]
13
14При избор за започване на нова игра приложението свързва играча с друг произволен играч, който също е избрал да започне нова игра, на същата локална мрежа.
15Приложението изчаква двамата играчи да разположат своите флоти на полето, след което на случаен принцип избира кой играч е пръв.
16След като първия играч завърши хода си приложението дава ход на втория играч и ги редува по този начин докато един от играчите не победи.
17В хода на играча приложението му дава възможност да избере едно от полетата на картата където да стреля. Ако играча уцели, приложението отбелязва на картата че е уцелил кораб на това поле, а на противника се отбелязва че това поле му е било уцелено. Ако играча не уцели кораб, нищо не се случва.
18Първият играч, който унищожи вражеската флота, бива маркиран от приложението като победител.
19
20[Milestones/Възлови точки]
21
22Гръбнак (контролер), който обработва логиката.
23Графичен интерфейс.
24Сканиращ модул за играчи, търсещи игра, на същата локална мрежа.
25Модул за контрол на вече започнатата игра.
26
27[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
28
29? :/
30
31[Usage of technologies/Потребление на технологии]
32
33Връзка между играчите на локалната мрежа - socket
34"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

OK

Дискусия
Георги Кунчев
21.01.2024 11:09

Хахаха. Може.
Атанас Христов
20.01.2024 19:37

Теб, Виктор, Йоан, Ани. Дали мога да ви използвам в проекта си?
Георги Кунчев
20.01.2024 10:18

Екипът на Python? Не знам какво имаш предвид.
Атанас Христов
19.01.2024 20:41

Имам ли позволението да използвам екипът на Python за играта?
Георги Кунчев
17.01.2024 10:09

Ако не забравя да ги взема, може.
Атанас Христов
17.01.2024 02:44

Може ли да си видя контролното този четвъртък?
Атанас Христов
13.01.2024 10:55

Scratch that. Няма да е Battleship. И въпреки, че идеята за RAM Battles ми харесва, и това няма да е. Ще бъде игра която е комбинация от Binding of Issac/Enter the Gungeon + Monthy Pyhon/Python FMI course.
Георги Кунчев
04.01.2024 14:20

Не е ясно какво ще ползваш за интерфейса - PyGme, TKinter, PyQt, а може би нещо друго? Добре е да измислиш нещо завъртяно, за да стане по-интересно и като игра, и като проект, но като за начало мисля, че става. Един пример. Казваш "Ако играча не уцели кораб, нищо не се случва.". Може да направиш настройка, така че в единия режим да не се вижда, че си играл поле, а в другия (по-лесен) режим, да се маркира, че дадено поле вече е пробвано. Можеш да добавиш настройка за размер на полето, за брой и вид на корабите...
Атанас Христов
04.01.2024 13:52

Ако ви се стори недостатъчно, проектът може да бъде разширен с добавяне на : [ 1 ] Започване на игра с конкретен човек на локалната мрежа. [ 2 ] Потребители [ 2.1 ] Competitive Mode [ 2.2 ] User Rank (точки които се получавата или губят от игри) [ 3 ] IU, който не е конзолен (моля ви само не и това 🙏)
История
Това решение има само една версия.