Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Ивайло Кънчев

Резултати
0 точки от тестове
3 точки от учител

3 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1# [Title/Звание]
 2# HotelManager
 3# [Description/Обрисовка]
 4# Сайт позволяващ резервацията на хотелски стаи от потребители по подобие на trivago.
 5# [Functionalities/Надарености]
 6# Ще има три типа потребители - гост (на сайта), ?потребител и собсвеник на хотел/и.
 7# Гостите ще могат да разглеждат хотели и стаи към тях, прилагат филтри и сортират по цена без да се налага да се логват.
 8# Потребителите ще могат да правят също това, но ще могат да правят резервации, отменят резервации (ако хотелът го позволява) и правят справки къде са били.
 9# Собствениците на хотелите ще могат да променят данни по техните хотели/стаи, както и да правят статистики за колко посещаван им е бил хотела, etc.
10# При плащане ще се извършва връзка с външна система за извършване на транзакцията.
11# [Milestones/Възлови точки]
12# Гост логика
13# Потребител локига
14# Собственик локига
15# UI
16# Комуникация със система за транзакции
17# [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
18# 80
19# [Usage of technologies/Потребление на технологии]
20# Сайт - Django
21# Връзка с външна система за извършване на плащания (евентуално)


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

OK

Дискусия
Виктор Бечев
08.01.2024 23:25

Way better. Единствен съвет - помисли си кои от тези неща са ти фундамент, и кои са nice-to-have и играта ще е добре и без тях. Така ако се окаже, че сесията ти е натоварена или for whatever reason няма да ти стигне времето - знаеш какво можеш да дропиш.
Ивайло Кънчев
08.01.2024 13:26

Let's try again: Идея v2 [Title/Звание] Darkest Dungeon [Description/Обрисовка] Singleplayer игра наподобяваща Darkest Dungeon. Имаш няколко героя, правиш парти от тях и влизаш в случайно генериран dungeon. Героите имат нива и чрез xp ги вдигат, както и да им бъде сложен equipment. Битките ще са turn-based. [Functionalities/Надарености] генериране на random dungeon вдигане нива на героите слагане на оборудване разучаване на dungeon случайно събитие битки с чудовища използване на умение в походови битка и др... [Milestones/Възлови точки] hero management (level up, select, equipment) dungeon generator (random dungeon, random loot, random events, random monsters, boss) battle logic(turn-based stuff, use ability, deal damage, take damage, death, post-battle results) [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] 80-120 (може да варира на много повече поради това, че използвам нови технологии и за първи път правя нещо голямо на python) [Usage of technologies/Потребление на технологии] pygame възможност за други
Виктор Бечев
05.01.2024 13:48

Проектът, така описан, ще е 90% от знанията, които Жорката използва за примерния сайт по време на Django лекциите. С други думи - няма особено много логика, а просто няколко модела, вю-та и темплейта. Така дефиниран проектът малее и не е за пълен брой точки, дори и с перфектно изпълнение.
История
Това решение има само една версия.