Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Мартин Кузманов

Резултати
0 точки от тестове
8 точки от учител

8 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1"""
 2[Title/Звание]
 3Post Crush
 4
 5[Description/Обрисовка]
 6Още от зората на човечеството хората са се забавлявали с игри, където
 7спортния шанс(lucky брат) е сведен до нула(за разлика от FIFA...). Говорим за едни от най-популярните игри през вековете
 8като шах, судоку, го (Go) и т.н.(не са много де)
 9Post Crush се стреми да постигне същото като комбинира две от най-приятните занимания
10(за един tryhard) машина на Пост/Тюринг и speedrun-ване на нива + съревнование.
11Играта включва също така и 1v1 online gamemode с амбиции да бъде едно от 
12най-трудните(но и възнаграждаващи усилията) 1v1 преживявания за играчите.
13(И все пак не чак като - Malenia, Blade of Miquella)
14
15[Functionalities/Надарености]
16Потребителят има достъп до два mode-a на играта - Single player | Multiplayer.
17Single player mode-a позволява избор на ниво от каталог с нива означени с номер и ниво на сложност.
18От потребителя(играча) се очаква да реши проблема на нивото като измисли подходящ Пост/Тюринг код
19в съответсвие с целта на нивото.
20Програмата проверява дали *решението* е коректно за goal computation-a(примерно 2^n), към който играча се стреми
21като сравнява резултата срещу някакво очаквано поведение за случаи,
22като при неуспех отхвърля *решението*(да му мисли).
23Играча има право да използва 2-3 подсказки, ако се затруднява много с проблема.
24Играча винаги има избор да избере автоматично решаване, при което програмата предоставя
25примерно такова *решение*.
26Когато играч избере Multi player mode-a, му се предоставя link, чрез който да може
27да установи връзка със своя противник.
28Всеки играч стартира с 0 smarts points(нещо като chess elo).
29Програмата генерира произволен goal computation(зависи от нивото на сложност, което са избрали) и отново
30следи кой от двамата първи е успял да реши проблема. 
31Играчите винаги имат възможността за rage quit,
32при което опонента получава пълния комплект точки(smarts points).
33Играта в Multi Player mode предоставя също чат, чрез който опенентите
34могат да се надъхват взаимно(gg, gl, stfu и т.н.)
35
36[Milestones/Възлови точки]
371. Модел на машината на Пост/Тюринг
381.1 Създаване логиката на преход от Тюринг езика към действия с машината
391.2 Логика за подсигуряване сходимост на изпълнение
402. Автоматизирано тестване на коректността
41на *решение* на играч на базата на очакваното поведение от Пост/Тюринг кода му.
42(примерно за 2^n първите 5 степени на двойката дали се схождат до правилния резултат)
433. Multi Player experience-a
443.1 Създаване на профил, който да помни кой колко smarts points има.
453.2 Защита от евентуални атаки на сайта от страна на играчите и други Security issues
463.3 Разработване на модул, който да следи за евентуалното *решение* от страна на който и да е от опонентите
473.4 Websockets модул, който да отговаря за комуникацията между client-server
48[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
49Понеже това ще бъде първи подобен проект за мен:
50За самото разработване на модела и нивата може би около 20ч.,
51за Multi player аспекта на играта може би още 30ч.,
52сумарно около 50-60ч.
53[Usage of technologies/Потребление на технологии]
54Отново, не съм много сиг още, но за сега:
55-pygame
56-networking
57-http requests
58-Django
59-python-socketio
60и евентуално още при нужда
61"""


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

OK

Дискусия
Виктор Бечев
04.01.2024 20:41

Машина на Тюринг, мултиплеър, чат, rage quit опция, Malenia - I like it. Идеята е супер, успех!
История
Това решение има само една версия.