1"""[Title/Звание]
2Рекурсивен морски шах
3
4[Description/Обрисовка]
5Игра на рекурсивен морски шах срещу другарче
6
7[Functionalities/Надарености]
8В началото играчът се регистрира с username и парола.
9При следващи влизания в играта той минава през login страница.
10Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил.
11Може да си гледа статистики за това - колко игри е спечелил и къде се намира в
12 глобано класиране спрямо други играчи, както и да експортва тези статистики
13 във файл.
14
15[Milestones/Възлови точки]
16 - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите
17 - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за
18 победа/загуба
19 - управление на сокетите и връзката при multiplay
20 - управление на връзката към базата данни
21 - контролер за експорт на статистики към файл
22 - графичен интерфейс
23
24[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
2590 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python)
26
27[Usage of technologies/Потребление на технологии]
28Django
29"""
----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s
OK
Елисавета Дочева
04.01.2024 15:07Добавям, благодаря много!
|
Георги Кунчев
04.01.2024 14:49Можеш да добавиш експорт на статистиката в някакъв файл, например Ексел. С това мисля, че би се получила достатъчна сложност
|
Елисавета Дочева
04.01.2024 14:39Recursive tic tac toe ми хареса доста - благодаря. Обнових описанието. Трябва ли да добавя още неща :)
|
Георги Кунчев
03.01.2024 12:00Може би прекалено лесен проект. За да се съглася за трудност, настоявам да има комуникация между потребителите със директни сокети. Бих добавил и чат между тях.
Представям си, че потребител може да host-не игра, чакайки някой друг да я join-не. Може да направиш стаите да се заключват с парола, да има стаи с повече хора, в които да се организират турнири и други подобни.
Една идея, с която да направиш идеята още по-добра и да си убедена, че се бориш за максимален брой точки - "recursive tic tac toe". Виж в Google как се играе.
|
Георги Кунчев
03.01.2024 09:56Всичко е ок. Текстът се вижда, така че няма проблеми.
|
Елисавета Дочева
02.01.2024 21:12Май не разбрах как трябва да предам, така че да няма грешка, ако може някаква насока :)
|
f | 1 | """[Title/Звание] | f | 1 | """[Title/Звание] |
2 | Рекурсивен морски шах | 2 | Рекурсивен морски шах | ||
3 | 3 | ||||
4 | [Description/Обрисовка] | 4 | [Description/Обрисовка] | ||
5 | Игра на рекурсивен морски шах срещу другарче | 5 | Игра на рекурсивен морски шах срещу другарче | ||
6 | 6 | ||||
7 | [Functionalities/Надарености] | 7 | [Functionalities/Надарености] | ||
8 | В началото играчът се регистрира с username и парола. | 8 | В началото играчът се регистрира с username и парола. | ||
9 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | 9 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | ||
10 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | 10 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | ||
n | 11 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | n | 11 | Може да си гледа статистики за това - колко игри е спечелил и къде се намира в |
12 | глобано класиране спрямо други играчи. | 12 | глобано класиране спрямо други играчи, както и да експортва тези статистики | ||
13 | във файл. | ||||
13 | 14 | ||||
14 | [Milestones/Възлови точки] | 15 | [Milestones/Възлови точки] | ||
15 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | 16 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | ||
16 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | 17 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | ||
17 | победа/загуба | 18 | победа/загуба | ||
18 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | 19 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | ||
19 | - управление на връзката към базата данни | 20 | - управление на връзката към базата данни | ||
t | t | 21 | - контролер за експорт на статистики към файл | ||
20 | - графичен интерфейс | 22 | - графичен интерфейс | ||
21 | 23 | ||||
22 | [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] | 24 | [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] | ||
23 | 90 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | 25 | 90 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | ||
24 | 26 | ||||
25 | [Usage of technologies/Потребление на технологии] | 27 | [Usage of technologies/Потребление на технологии] | ||
26 | Django | 28 | Django | ||
27 | """ | 29 | """ |
Legends | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
f | 1 | """[Title/Звание] | f | 1 | """[Title/Звание] |
n | 2 | Морски шах | n | 2 | Рекурсивен морски шах |
3 | 3 | ||||
4 | [Description/Обрисовка] | 4 | [Description/Обрисовка] | ||
n | 5 | Игра на морски шах срещу компютър с най-добрия алгоритъм на света (Minimax - | n | 5 | Игра на рекурсивен морски шах срещу другарче |
6 | учих го по ИС този семестър) или другарче, което реално можете да победите. | ||||
7 | 6 | ||||
8 | [Functionalities/Надарености] | 7 | [Functionalities/Надарености] | ||
9 | В началото играчът се регистрира с username и парола. | 8 | В началото играчът се регистрира с username и парола. | ||
10 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | 9 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | ||
n | 11 | Играчът може да избере дали да играе срещу бот или друг играч, | n | ||
12 | както и дали да започне пръв. | ||||
13 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | 10 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | ||
n | 14 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | n | 11 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в |
15 | глобано класиране спрямо други играчи. | 12 | глобано класиране спрямо други играчи. | ||
16 | 13 | ||||
n | 17 | [Milestones/Възлови точки] | n | 14 | [Milestones/Възлови точки] |
18 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | 15 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | ||
19 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | 16 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | ||
20 | победа/загуба | 17 | победа/загуба | ||
n | 21 | - контролер за бота, реализиращ алгоритъра Minimax | n | ||
22 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | 18 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | ||
23 | - управление на връзката към базата данни | 19 | - управление на връзката към базата данни | ||
24 | - графичен интерфейс | 20 | - графичен интерфейс | ||
25 | 21 | ||||
t | 26 | [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] | t | 22 | [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] |
27 | 60 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | 23 | 90 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | ||
28 | 24 | ||||
29 | [Usage of technologies/Потребление на технологии] | 25 | [Usage of technologies/Потребление на технологии] | ||
30 | Django | 26 | Django | ||
31 | """ | 27 | """ |
Legends | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
n | 1 | """Звание: Морски шах | n | 1 | """[Title/Звание] |
2 | Морски шах | ||||
2 | 3 | ||||
n | n | 4 | [Description/Обрисовка] | ||
3 | Обрисовка: Игра на морски шах срещу компютър с най-добрия алгоритъм на света (Minimax - | 5 | Игра на морски шах срещу компютър с най-добрия алгоритъм на света (Minimax - | ||
4 | учих го по ИС този семестър) или другарче, което реално можете да победите. | 6 | учих го по ИС този семестър) или другарче, което реално можете да победите. | ||
5 | 7 | ||||
n | n | 8 | [Functionalities/Надарености] | ||
6 | Надарености: В началото играчът се регистрира с username и парола. | 9 | В началото играчът се регистрира с username и парола. | ||
7 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | 10 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | ||
8 | Играчът може да избере дали да играе срещу бот или друг играч, | 11 | Играчът може да избере дали да играе срещу бот или друг играч, | ||
9 | както и дали да започне пръв. | 12 | както и дали да започне пръв. | ||
10 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | 13 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | ||
11 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | 14 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | ||
12 | глобано класиране спрямо други играчи. | 15 | глобано класиране спрямо други играчи. | ||
13 | 16 | ||||
n | 14 | Възлови точки: | n | 17 | [Milestones/Възлови точки] |
15 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | 18 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | ||
16 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | 19 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | ||
17 | победа/загуба | 20 | победа/загуба | ||
18 | - контролер за бота, реализиращ алгоритъра Minimax | 21 | - контролер за бота, реализиращ алгоритъра Minimax | ||
19 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | 22 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | ||
20 | - управление на връзката към базата данни | 23 | - управление на връзката към базата данни | ||
21 | - графичен интерфейс | 24 | - графичен интерфейс | ||
22 | 25 | ||||
n | n | 26 | [Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове] | ||
23 | Времеоценка в човекочасове: 60 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | 27 | 60 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | ||
24 | 28 | ||||
t | 25 | Потребление на технологии: Django | t | 29 | [Usage of technologies/Потребление на технологии] |
30 | Django | ||||
26 | """ | 31 | """ |
Legends | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
n | 1 | '''Звание: Морски шах | n | 1 | """Звание: Морски шах |
2 | 2 | ||||
3 | Обрисовка: Игра на морски шах срещу компютър с най-добрия алгоритъм на света (Minimax - | 3 | Обрисовка: Игра на морски шах срещу компютър с най-добрия алгоритъм на света (Minimax - | ||
4 | учих го по ИС този семестър) или другарче, което реално можете да победите. | 4 | учих го по ИС този семестър) или другарче, което реално можете да победите. | ||
5 | 5 | ||||
6 | Надарености: В началото играчът се регистрира с username и парола. | 6 | Надарености: В началото играчът се регистрира с username и парола. | ||
7 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | 7 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | ||
8 | Играчът може да избере дали да играе срещу бот или друг играч, | 8 | Играчът може да избере дали да играе срещу бот или друг играч, | ||
9 | както и дали да започне пръв. | 9 | както и дали да започне пръв. | ||
10 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | 10 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | ||
11 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | 11 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | ||
12 | глобано класиране спрямо други играчи. | 12 | глобано класиране спрямо други играчи. | ||
13 | 13 | ||||
14 | Възлови точки: | 14 | Възлови точки: | ||
15 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | 15 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | ||
16 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | 16 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | ||
17 | победа/загуба | 17 | победа/загуба | ||
18 | - контролер за бота, реализиращ алгоритъра Minimax | 18 | - контролер за бота, реализиращ алгоритъра Minimax | ||
19 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | 19 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | ||
20 | - управление на връзката към базата данни | 20 | - управление на връзката към базата данни | ||
21 | - графичен интерфейс | 21 | - графичен интерфейс | ||
22 | 22 | ||||
23 | Времеоценка в човекочасове: 60 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | 23 | Времеоценка в човекочасове: 60 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | ||
24 | 24 | ||||
25 | Потребление на технологии: Django | 25 | Потребление на технологии: Django | ||
t | 26 | ''' | t | 26 | """ |
Legends | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
t | 1 | ''' Звание: Морски шах | t | 1 | '''Звание: Морски шах |
2 | 2 | ||||
3 | Обрисовка: Игра на морски шах срещу компютър с най-добрия алгоритъм на света (Minimax - | 3 | Обрисовка: Игра на морски шах срещу компютър с най-добрия алгоритъм на света (Minimax - | ||
4 | учих го по ИС този семестър) или другарче, което реално можете да победите. | 4 | учих го по ИС този семестър) или другарче, което реално можете да победите. | ||
5 | 5 | ||||
6 | Надарености: В началото играчът се регистрира с username и парола. | 6 | Надарености: В началото играчът се регистрира с username и парола. | ||
7 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | 7 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | ||
8 | Играчът може да избере дали да играе срещу бот или друг играч, | 8 | Играчът може да избере дали да играе срещу бот или друг играч, | ||
9 | както и дали да започне пръв. | 9 | както и дали да започне пръв. | ||
10 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | 10 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | ||
11 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | 11 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | ||
12 | глобано класиране спрямо други играчи. | 12 | глобано класиране спрямо други играчи. | ||
13 | 13 | ||||
14 | Възлови точки: | 14 | Възлови точки: | ||
15 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | 15 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | ||
16 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | 16 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | ||
17 | победа/загуба | 17 | победа/загуба | ||
18 | - контролер за бота, реализиращ алгоритъра Minimax | 18 | - контролер за бота, реализиращ алгоритъра Minimax | ||
19 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | 19 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | ||
20 | - управление на връзката към базата данни | 20 | - управление на връзката към базата данни | ||
21 | - графичен интерфейс | 21 | - графичен интерфейс | ||
22 | 22 | ||||
23 | Времеоценка в човекочасове: 60 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | 23 | Времеоценка в човекочасове: 60 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | ||
24 | 24 | ||||
25 | Потребление на технологии: Django | 25 | Потребление на технологии: Django | ||
26 | ''' | 26 | ''' |
Legends | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
t | 1 | ''' | t | ||
2 | Звание: Морски шах | 1 | ''' Звание: Морски шах | ||
3 | 2 | ||||
4 | Обрисовка: Игра на морски шах срещу компютър с най-добрия алгоритъм на света (Minimax - | 3 | Обрисовка: Игра на морски шах срещу компютър с най-добрия алгоритъм на света (Minimax - | ||
5 | учих го по ИС този семестър) или другарче, което реално можете да победите. | 4 | учих го по ИС този семестър) или другарче, което реално можете да победите. | ||
6 | 5 | ||||
7 | Надарености: В началото играчът се регистрира с username и парола. | 6 | Надарености: В началото играчът се регистрира с username и парола. | ||
8 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | 7 | При следващи влизания в играта той минава през login страница. | ||
9 | Играчът може да избере дали да играе срещу бот или друг играч, | 8 | Играчът може да избере дали да играе срещу бот или друг играч, | ||
10 | както и дали да започне пръв. | 9 | както и дали да започне пръв. | ||
11 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | 10 | Може да избира в коя клетка иска да играе. Накрая получава информация дали е спечелил. | ||
12 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | 11 | Може да си гледа статистики за това - коло игри е спечелил и къде се намира в | ||
13 | глобано класиране спрямо други играчи. | 12 | глобано класиране спрямо други играчи. | ||
14 | 13 | ||||
15 | Възлови точки: | 14 | Възлови точки: | ||
16 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | 15 | - контролер, отговарящ за регистрацията и аутентикацията на потребителите | ||
17 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | 16 | - контролер за логиката на играта, обработващ ходовете на потребителите и следящ за | ||
18 | победа/загуба | 17 | победа/загуба | ||
19 | - контролер за бота, реализиращ алгоритъра Minimax | 18 | - контролер за бота, реализиращ алгоритъра Minimax | ||
20 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | 19 | - управление на сокетите и връзката при multiplay | ||
21 | - управление на връзката към базата данни | 20 | - управление на връзката към базата данни | ||
22 | - графичен интерфейс | 21 | - графичен интерфейс | ||
23 | 22 | ||||
24 | Времеоценка в човекочасове: 60 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | 23 | Времеоценка в човекочасове: 60 часа (нямам идея реално, не съм писала подобни неща на Python) | ||
25 | 24 | ||||
26 | Потребление на технологии: Django | 25 | Потребление на технологии: Django | ||
27 | ''' | 26 | ''' |
Legends | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|