Домашни > Време е да помислите за проектите си! > Решения > Решението на Михаил Цанков

Резултати
0 точки от тестове
10 точки от учител

10 точки общо

0 успешни теста
0 неуспешни теста
Код

 1[Title/Звание]
 2MetaBot
 3
 4[Description/Обрисовка]
 5МetaBot е игра, с цел да представи meta програмирането в пайтън по един забавен начин. 
 6
 7Целевата група на играта са всички запалени по програмирането същества.
 8
 9Играта следва историята на MataBot-a Reg, който е в търсене на своята Еx, която е била отвлечена от злия Unit Test.
10За да спаси Еx, Reg трябва да преодолее всички тестове поставени от Unit Test.
11
12Unit прави тестовете по следния начин: 
13    1. Поставя капани и чудовища, които взаимодействат с Reg.
14    2. Накрая на коридора той поставя AssertGate, който проверява дали състоянието на Reg е валидно.
15    3. Ако състоянието на Reg е валидно, той пуска Reg да продължи напред, в противен случай Reg трябва да опита отново.
16
17Unit обаче е зъл и е направил тестовете невъзможни за Reg, това е разбира се ако ТИ не му помогнеш.
18
19Къде идва твоята роля? Ти си програмист, който трябва да помогне на Reg да премине тестовете, като му даваш инструкции как да се движи.
20...
21Или поне това беше плана, но виж Reg като малък си падна на главата и сега не слуша инструкции, защото платката му е станала "оранжева"...
22
23Сега Reg като влезне в някое ниво, той сам решава какво да прави...
24
25Но ти като виден хакер успяваш да отвореш ТЕРМИНАЛА, в който имаш достъп до всички публични методи и полета на Reg и можеш да ги предефинираш.
26
27Сега бъдещето на тяхното бъдещо дете ReginatorEx е в твоите ръце. Успех!
28
29Примерно ниво 1:
30Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 3 кръв. 
31След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 5.
32Играча следва да промени кръвта на Reg на 11 преди да започне нивото, за да може Reg да премине нивото.
33
34Примерно ниво 2:
35Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 50 кръв. 
36След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 10.
37Играча следва да промени кръвта на Reg на 110 преди да започне нивото, ама кръвта му е private и не може да се променя.
38Тогава играча трябва да разгледа имплентацията на Reg и да забележи ще takeDamage е public и да го предефинира така че да не му взема кръв.
39
40[Functionalities/Надарености]
41
42    * Приложението позволява да се избират нива, които се отключват с прогреса на потребителя.
43    * Потребителят може да пише код в приложенето.
44    * Потребителят може да натисне голям зелен бутон, за да се пусне нивото. 
45    * Когато стартира играта, кодът написан от потребителя се изпълнява 
46        и афектира публичните методи и полета на Reg, които се ъпдейтеват преди да почне нивото.
47    * При достъпване на не публични полета и методи на Reg, Rеg умира и потребителя губи нивото
48    * При достъпване на АssertGate се проверява състоянието на Rег и ако е валидно се преминава към следващото ниво.
49    * Има капани и чудовища, които взаимодейсват с Reg.
50    * Приложението запазва прогреса на потребителя.
51
52[Milestones/Възлови точки]
53
54    * Меню на играта - меню, в което можеш да избереш, кое ниво да играеш
55    * Запазване на прогреса на нивата - В менюто се визуализира, кои нива са били минати от потребителя
56    * База на нивото - Създаване на основната част на нивото, която се визуализира на екрана. 
57        Голям зелен бутон за стартиране на нивото и коридор, разделен на кутийки/секции, в които ще седят Reg, капаните и АssertGate.
58    * Визуализация на Reg и създаване на обекта, който ще бъде модифициран от кода на потребителя
59    * Стартиране на играта - При натискане на голям зелен бутон се стартира нивото, което задвижва Reg, като изпълнява предварително зададени
60        команди.
61    * Визуализация на командите - Визуализация на командите, които се изпълняват по време на нивото.
62    * Създаване на АssertGate - Визуализация на АssertGate в края на нивото и проверка дали състоянието на Reg е валидно.
63    * Губене на играта - Ако състоянието на Reg не е валидно, потребителят губи нивото.
64    * Рестартиране - При губене на нивото, потребителят може да го рестартира.
65    * Създаване на базов клас за чудовищата и капани, които си взаимодейсват с Reg.
66    * Създаване на капани и чудовища - Създаване на няколко базови капани и чудовища
67    * Писане на код от потребителя - Потребителят може да пише код в приложението, като му е предоставен Reg или част от него.
68    * Кода на потребителя се изпълнява върху Reg - кодът написано от потребителя се компилира и изпълнява върху Reg, при стартиране на нивото.
69    * Валидация на кода - ако се достъпват не публични полета или се прави нещо нередно, Reg губи от компилационна грешка.
70    * Създаване на няколко нива
71
72[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
73
74    ln (5184705528587058413568) човекочасове
75
76[Usage of technologies/Потребление на технологии]
77
78Pygame 


----------------------------------------------------------------------
Ran 0 tests in 0.000s

OK

Дискусия
Виктор Бечев
05.01.2024 11:29

Хахах, идеята е много яка! С добро ниво на абстракция би следвало да имаш и възможност за адекватно количество тестове. Успех с реализацията!
История

f1[Title/Звание]f1[Title/Звание]
2MetaBot2MetaBot
33
4[Description/Обрисовка]4[Description/Обрисовка]
5МetaBot е игра, с цел да представи meta програмирането в пайтън по един забавен начин. 5МetaBot е игра, с цел да представи meta програмирането в пайтън по един забавен начин. 
66
7Целевата група на играта са всички запалени по програмирането същества.7Целевата група на играта са всички запалени по програмирането същества.
88
9Играта следва историята на MataBot-a Reg, който е в търсене на своята Еx, която е била отвлечена от злия Unit Test.9Играта следва историята на MataBot-a Reg, който е в търсене на своята Еx, която е била отвлечена от злия Unit Test.
10За да спаси Еx, Reg трябва да преодолее всички тестове поставени от Unit Test.10За да спаси Еx, Reg трябва да преодолее всички тестове поставени от Unit Test.
1111
12Unit прави тестовете по следния начин: 12Unit прави тестовете по следния начин: 
13    1. Поставя капани и чудовища, които взаимодействат с Reg.13    1. Поставя капани и чудовища, които взаимодействат с Reg.
14    2. Накрая на коридора той поставя AssertGate, който проверява дали състоянието на Reg е валидно.14    2. Накрая на коридора той поставя AssertGate, който проверява дали състоянието на Reg е валидно.
15    3. Ако състоянието на Reg е валидно, той пуска Reg да продължи напред, в противен случай Reg трябва да опита отново.15    3. Ако състоянието на Reg е валидно, той пуска Reg да продължи напред, в противен случай Reg трябва да опита отново.
1616
17Unit обаче е зъл и е направил тестовете невъзможни за Reg, това е разбира се ако ТИ не му помогнеш.17Unit обаче е зъл и е направил тестовете невъзможни за Reg, това е разбира се ако ТИ не му помогнеш.
1818
19Къде идва твоята роля? Ти си програмист, който трябва да помогне на Reg да премине тестовете, като му даваш инструкции как да се движи.19Къде идва твоята роля? Ти си програмист, който трябва да помогне на Reg да премине тестовете, като му даваш инструкции как да се движи.
20...20...
21Или поне това беше плана, но виж Reg като малък си падна на главата и сега не слуша инструкции, защото платката му е станала "оранжева"...21Или поне това беше плана, но виж Reg като малък си падна на главата и сега не слуша инструкции, защото платката му е станала "оранжева"...
2222
23Сега Reg като влезне в някое ниво, той сам решава какво да прави...23Сега Reg като влезне в някое ниво, той сам решава какво да прави...
2424
25Но ти като виден хакер успяваш да отвореш ТЕРМИНАЛА, в който имаш достъп до всички публични методи и полета на Reg и можеш да ги предефинираш.25Но ти като виден хакер успяваш да отвореш ТЕРМИНАЛА, в който имаш достъп до всички публични методи и полета на Reg и можеш да ги предефинираш.
2626
27Сега бъдещето на тяхното бъдещо дете ReginatorEx е в твоите ръце. Успех!27Сега бъдещето на тяхното бъдещо дете ReginatorEx е в твоите ръце. Успех!
2828
29Примерно ниво 1:29Примерно ниво 1:
30Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 3 кръв. 30Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 3 кръв. 
31След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 5.31След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 5.
32Играча следва да промени кръвта на Reg на 11 преди да започне нивото, за да може Reg да премине нивото.32Играча следва да промени кръвта на Reg на 11 преди да започне нивото, за да може Reg да премине нивото.
3333
34Примерно ниво 2:34Примерно ниво 2:
35Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 50 кръв. 35Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 50 кръв. 
36След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 10.36След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 10.
37Играча следва да промени кръвта на Reg на 110 преди да започне нивото, ама кръвта му е private и не може да се променя.37Играча следва да промени кръвта на Reg на 110 преди да започне нивото, ама кръвта му е private и не може да се променя.
38Тогава играча трябва да разгледа имплентацията на Reg и да забележи ще takeDamage е public и да го предефинира така че да не му взема кръв.38Тогава играча трябва да разгледа имплентацията на Reg и да забележи ще takeDamage е public и да го предефинира така че да не му взема кръв.
3939
40[Functionalities/Надарености]40[Functionalities/Надарености]
4141
n42Приложението позволява да се избират нива.n42    * Приложението позволява да се избират нива, които се отключват с прогреса на потребителя.
43Потребителят пише код в приложенето, който афектира играта.43    * Потребителят може да пише код в приложенето.
44Потребителят може да натисне голям бутон, за да се пусне нивото.44    * Потребителят може да натисне голям зелен бутон, за да се пусне нивото. 
45    * Когато стартира играта, кодът написан от потребителя се изпълнява 
46        и афектира публичните методи и полета на Reg, които се ъпдейтеват преди да почне нивото.
47    * При достъпване на не публични полета и методи на Reg, Rеg умира и потребителя губи нивото
48    * При достъпване на АssertGate се проверява състоянието на Rег и ако е валидно се преминава към следващото ниво.
49    * Има капани и чудовища, които взаимодейсват с Reg.
45Приложението запазва прогреса на потребителя.50    * Приложението запазва прогреса на потребителя.
4651
47[Milestones/Възлови точки]52[Milestones/Възлови точки]
4853
n49Меню на игратаn54    * Меню на играта - меню, в което можеш да избереш, кое ниво да играеш
50Визуализация на Reg55    * Запазване на прогреса на нивата - В менюто се визуализира, кои нива са били минати от потребителя
51АssertGate - проверка на състоянието на обект в играта56    * База на нивото - Създаване на основната част на нивото, която се визуализира на екрана. 
52Създаване на обекти взаимодейстеващи с Reg57        Голям зелен бутон за стартиране на нивото и коридор, разделен на кутийки/секции, в които ще седят Reg, капаните и АssertGate.
53Създаване на wrapper обект, на който може да му променяш само публичните полета и методи58    * Визуализация на Reg и създаване на обекта, който ще бъде модифициран от кода на потребителя
54Създаване на място в което потребителят може да пише код59    * Стартиране на играта - При натискане на голям зелен бутон се стартира нивото, което задвижва Reg, като изпълнява предварително зададени
55Кода на потребителя се изпълнява върху Reg60        команди.
56Рестартиране на нивото, ако не е минато правилно61    * Визуализация на командите - Визуализация на командите, които се изпълняват по време на нивото.
62    * Създаване на АssertGate - Визуализация на АssertGate в края на нивото и проверка дали състоянието на Reg е валидно.
63    * Губене на играта - Ако състоянието на Reg не е валидно, потребителят губи нивото.
64    * Рестартиране - При губене на нивото, потребителят може да го рестартира.
65    * Създаване на базов клас за чудовищата и капани, които си взаимодейсват с Reg.
66    * Създаване на капани и чудовища - Създаване на няколко базови капани и чудовища
67    * Писане на код от потребителя - Потребителят може да пише код в приложението, като му е предоставен Reg или част от него.
68    * Кода на потребителя се изпълнява върху Reg - кодът написано от потребителя се компилира и изпълнява върху Reg, при стартиране на нивото.
69    * Валидация на кода - ако се достъпват не публични полета или се прави нещо нередно, Reg губи от компилационна грешка.
70    * Създаване на няколко нива
5771
58[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]72[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
5973
t6030 часаt74    ln (5184705528587058413568) човекочасове
6175
62[Usage of technologies/Потребление на технологии]76[Usage of technologies/Потребление на технологии]
6377
64Pygame 78Pygame 
Legends
Colors
 Added 
Changed
Deleted
Links
(f)irst change
(n)ext change
(t)op

n1[Title/Звание]n1[Title/Звание]
2MetaBot2MetaBot
33
n4[Description/Обрисовка]n4[Description/Обрисовка]
5МetaBot е игра, с цел да представи meta програмирането в пайтън по един забавен начин. 5МetaBot е игра, с цел да представи meta програмирането в пайтън по един забавен начин. 
66
n7Целевата група на играта са всички запалени по програмирането същества.n7Целевата група на играта са всички запалени по програмирането същества.
88
n9Играта следва историята на MataBot-a Reg, който е в търсене на своята Еx, която е била отвлечена от злия Unit Test.n9Играта следва историята на MataBot-a Reg, който е в търсене на своята Еx, която е била отвлечена от злия Unit Test.
10За да спаси Еx, Reg трябва да преодолее всички тестове поставени от Unit Test.10За да спаси Еx, Reg трябва да преодолее всички тестове поставени от Unit Test.
1111
n12Unit прави тестовете по следния начин: n12Unit прави тестовете по следния начин: 
13    1. Поставя капани и чудовища, които взаимодействат с Reg.13    1. Поставя капани и чудовища, които взаимодействат с Reg.
14    2. Накрая на коридора той поставя AssertGate, който проверява дали състоянието на Reg е валидно.14    2. Накрая на коридора той поставя AssertGate, който проверява дали състоянието на Reg е валидно.
15    3. Ако състоянието на Reg е валидно, той пуска Reg да продължи напред, в противен случай Reg трябва да опита отново.15    3. Ако състоянието на Reg е валидно, той пуска Reg да продължи напред, в противен случай Reg трябва да опита отново.
1616
n17Unit обаче е зъл и е направил тестовете невъзможни за Reg, това е разбира се ако ТИ не му помогнеш.n17Unit обаче е зъл и е направил тестовете невъзможни за Reg, това е разбира се ако ТИ не му помогнеш.
1818
n19Къде идва твоята роля? Ти си програмист, който трябва да помогне на Reg да премине тестовете, като му даваш инструкции как да се движи.n19Къде идва твоята роля? Ти си програмист, който трябва да помогне на Reg да премине тестовете, като му даваш инструкции как да се движи.
20...20...
21Или поне това беше плана, но виж Reg като малък си падна на главата и сега не слуша инструкции, защото платката му е станала "оранжева"...21Или поне това беше плана, но виж Reg като малък си падна на главата и сега не слуша инструкции, защото платката му е станала "оранжева"...
2222
n23Сега Reg като влезне в някое ниво, той сам решава какво да прави...n23Сега Reg като влезне в някое ниво, той сам решава какво да прави...
2424
n25Но ти като виден хакер успяваш да отвореш ТЕРМИНАЛА, в който имаш достъп до всички публични методи и полета на Reg и можеш да ги предефинираш.n25Но ти като виден хакер успяваш да отвореш ТЕРМИНАЛА, в който имаш достъп до всички публични методи и полета на Reg и можеш да ги предефинираш.
2626
n27Сега бъдещето на тяхното бъдещо дете ReginatorEx е в твоите ръце. Успех!n27Сега бъдещето на тяхното бъдещо дете ReginatorEx е в твоите ръце. Успех!
2828
n29Примерно ниво 1:n29Примерно ниво 1:
30Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 3 кръв. 30Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 3 кръв. 
31След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 5.31След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 5.
32Играча следва да промени кръвта на Reg на 11 преди да започне нивото, за да може Reg да премине нивото.32Играча следва да промени кръвта на Reg на 11 преди да започне нивото, за да може Reg да премине нивото.
3333
n34Примерно ниво 2:n34Примерно ниво 2:
35Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 50 кръв. 35Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 50 кръв. 
36След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 10.36След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 10.
37Играча следва да промени кръвта на Reg на 110 преди да започне нивото, ама кръвта му е private и не може да се променя.37Играча следва да промени кръвта на Reg на 110 преди да започне нивото, ама кръвта му е private и не може да се променя.
38Тогава играча трябва да разгледа имплентацията на Reg и да забележи ще takeDamage е public и да го предефинира така че да не му взема кръв.38Тогава играча трябва да разгледа имплентацията на Reg и да забележи ще takeDamage е public и да го предефинира така че да не му взема кръв.
3939
n40[Functionalities/Надарености]n40[Functionalities/Надарености]
4141
n42Приложението позволява да се избират нива.n42Приложението позволява да се избират нива.
43Потребителят пише код в приложенето, който афектира играта.43Потребителят пише код в приложенето, който афектира играта.
44Потребителят може да натисне голям бутон, за да се пусне нивото.44Потребителят може да натисне голям бутон, за да се пусне нивото.
45Приложението запазва прогреса на потребителя.45Приложението запазва прогреса на потребителя.
4646
n47[Milestones/Възлови точки]n47[Milestones/Възлови точки]
4848
n49Меню на игратаn49Меню на играта
50Визуализация на Reg50Визуализация на Reg
51АssertGate - проверка на състоянието на обект в играта51АssertGate - проверка на състоянието на обект в играта
52Създаване на обекти взаимодейстеващи с Reg52Създаване на обекти взаимодейстеващи с Reg
53Създаване на wrapper обект, на който може да му променяш само публичните полета и методи53Създаване на wrapper обект, на който може да му променяш само публичните полета и методи
54Създаване на място в което потребителят може да пише код54Създаване на място в което потребителят може да пише код
55Кода на потребителя се изпълнява върху Reg55Кода на потребителя се изпълнява върху Reg
56Рестартиране на нивото, ако не е минато правилно56Рестартиране на нивото, ако не е минато правилно
5757
n58[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]n58[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
5959
n6030 часаn6030 часа
6161
n62[Usage of technologies/Потребление на технологии]n62[Usage of technologies/Потребление на технологии]
6363
t64Pygame t64Pygame 
Legends
Colors
 Added 
Changed
Deleted
Links
(f)irst change
(n)ext change
(t)op

n1[Title/Звание]n1[Title/Звание]
2MetaBot2MetaBot
33
n4[Description/Обрисовка]n4[Description/Обрисовка]
5МetaBot е игра, с цел да представи meta програмирането в пайтън по един забавен начин. 5МetaBot е игра, с цел да представи meta програмирането в пайтън по един забавен начин. 
66
n7Целевата група на играта са всички запалени по програмирането същества.n7Целевата група на играта са всички запалени по програмирането същества.
88
n9Играта следва историята на MataBot-a Reg, който е в търсене на своята Еx, която е била отвлечена от злия Unit Test.n9Играта следва историята на MataBot-a Reg, който е в търсене на своята Еx, която е била отвлечена от злия Unit Test.
10За да спаси Еx, Reg трябва да преодолее всички тестове поставени от Unit Test.10За да спаси Еx, Reg трябва да преодолее всички тестове поставени от Unit Test.
1111
n12Unit прави тестовете по следния начин: n12Unit прави тестовете по следния начин: 
13    1. Поставя капани и чудовища, които взаимодействат с Reg.13    1. Поставя капани и чудовища, които взаимодействат с Reg.
14    2. Накрая на коридора той поставя AssertGate, който проверява дали състоянието на Reg е валидно.14    2. Накрая на коридора той поставя AssertGate, който проверява дали състоянието на Reg е валидно.
15    3. Ако състоянието на Reg е валидно, той пуска Reg да продължи напред, в противен случай Reg трябва да опита отново.15    3. Ако състоянието на Reg е валидно, той пуска Reg да продължи напред, в противен случай Reg трябва да опита отново.
1616
n17Unit обаче е зъл и е направил тестовете невъзможни за Reg, това е разбира се ако ТИ не му помогнеш.n17Unit обаче е зъл и е направил тестовете невъзможни за Reg, това е разбира се ако ТИ не му помогнеш.
1818
n19Къде идва твоята роля? Ти си програмист, който трябва да помогне на Reg да премине тестовете, като му даваш инструкции как да се движи.n19Къде идва твоята роля? Ти си програмист, който трябва да помогне на Reg да премине тестовете, като му даваш инструкции как да се движи.
20...20...
21Или поне това беше плана, но виж Reg като малък си падна на главата и сега не слуша инструкции, защото платката му е станала "оранжева"...21Или поне това беше плана, но виж Reg като малък си падна на главата и сега не слуша инструкции, защото платката му е станала "оранжева"...
2222
n23Сега Reg като влезне в някое ниво, той сам решава какво да прави...n23Сега Reg като влезне в някое ниво, той сам решава какво да прави...
2424
n25Но ти като виден хакер успяваш да отвореш ТЕРМИНАЛА, в който имаш достъп до всички публични методи и полета на Reg и можеш да ги предефинираш.n25Но ти като виден хакер успяваш да отвореш ТЕРМИНАЛА, в който имаш достъп до всички публични методи и полета на Reg и можеш да ги предефинираш.
2626
n27Сега бъдещето на тяхното бъдещо дете ReginatorEx е в твоите ръце. Успех!n27Сега бъдещето на тяхното бъдещо дете ReginatorEx е в твоите ръце. Успех!
2828
n29Примерно ниво 1:n29Примерно ниво 1:
30Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 3 кръв. 30Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 3 кръв. 
31След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 5.31След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 5.
32Играча следва да промени кръвта на Reg на 11 преди да започне нивото, за да може Reg да премине нивото.32Играча следва да промени кръвта на Reg на 11 преди да започне нивото, за да може Reg да премине нивото.
3333
n34Примерно ниво 2:n34Примерно ниво 2:
35Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 50 кръв. 35Reg влиза в нивото с 10 кръв и решава че ще мине през 2 капана, които ще му вземат по 50 кръв. 
36След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 10.36След това Reg стига до AssertGate, който проверява дали кръвта на Reg е 10.
37Играча следва да промени кръвта на Reg на 110 преди да започне нивото, ама кръвта му е private и не може да се променя.37Играча следва да промени кръвта на Reg на 110 преди да започне нивото, ама кръвта му е private и не може да се променя.
38Тогава играча трябва да разгледа имплентацията на Reg и да забележи ще takeDamage е public и да го предефинира така че да не му взема кръв.38Тогава играча трябва да разгледа имплентацията на Reg и да забележи ще takeDamage е public и да го предефинира така че да не му взема кръв.
3939
n40[Functionalities/Надарености]n40[Functionalities/Надарености]
4141
n42Приложението позволява да се избират нива.n42Приложението позволява да се избират нива.
43Потребителят пише код в приложенето, който афектира играта.43Потребителят пише код в приложенето, който афектира играта.
44Потребителят може да натисне голям бутон, за да се пусне нивото.44Потребителят може да натисне голям бутон, за да се пусне нивото.
45Приложението запазва прогреса на потребителя.45Приложението запазва прогреса на потребителя.
4646
n47[Milestones/Възлови точки]n47[Milestones/Възлови точки]
4848
n49Меню на игратаn49Меню на играта
50Визуализация на Reg50Визуализация на Reg
51АssertGate - проверка на състоянието на обект в играта51АssertGate - проверка на състоянието на обект в играта
52Създаване на обекти взаимодейстеващи с Reg52Създаване на обекти взаимодейстеващи с Reg
53Създаване на wrapper обект, на който може да му променяш само публичните полета и методи53Създаване на wrapper обект, на който може да му променяш само публичните полета и методи
54Създаване на място в което потребителят може да пише код54Създаване на място в което потребителят може да пише код
55Кода на потребителя се изпълнява върху Reg55Кода на потребителя се изпълнява върху Reg
56Рестартиране на нивото, ако не е минато правилно56Рестартиране на нивото, ако не е минато правилно
5757
n58[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]n58[Estimate in man-hours/Времеоценка в човекочасове]
5959
n6030 часаn6030 часа
6161
n62[Usage of technologies/Потребление на технологии]n62[Usage of technologies/Потребление на технологии]
6363
t64Pygame t64Pygame 
Legends
Colors
 Added 
Changed
Deleted
Links
(f)irst change
(n)ext change
(t)op